Jaké jsou nejčastější chyby při objednávání?

Nejčastější chyby, které dělají zákazníci při objednávání zboží:

  • Nekompletní nebo zlá adresa - chybí ulice, číslo domu, případně město...
  • Špatně vyplněné osobní údaje - jméno, příjmení, chybějící příjmení, neplatné telefonní číslo, neplatná e-mailová adresa...
  • Neodeslána objednávka - po vyplnění objednávky je třeba kliknout na tlačítko "Odeslat objednávku", po odeslání zákazníkovi přijde e-mail o uskutečnění objednávky
  • Způsob platby - zákazník si vybere platbu převodem na účet (zboží se v takovém případě odesílá až po úhradě) a potom zbytečně čeká, kdy mu přijde balíček na dobírku
  • Doručení zboží následující den - zákazník si objedná zboží v pátek a čeká, že mu přijde v sobotu nebo v neděli. Zboží v sobotu a v neděli kurýrní služba nedoručuje, pouze během pracovních dnů!
  • Zadávejte správnou adresu, kde vás může kurýr zastihnout. Nejlépe do práce. Běžné hodiny doručení kurýrem jsou v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod., proto nezadávejte adresu, kde budete až po 16:00 hodině.
Předvolby soukromí

Cookies používáme ke zlepšení vaší návštěvy této webové stránky, analýzu její výkonnosti a shromažďování údajů o jejím používání. K tomuto účelu můžeme použít nástroje a služby třetích stran a shromážděné údaje se mohou přenést k partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na "Přijmout všechny cookies" vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení